Apple Watch-ის გაყიდვების შედეგი დიდი ხანია არ გამოქვეყნებულა. ერთდროულად შვიდი სარეკლამო რგოლის განთავსება ლოგიკურ შეკითხვას ბადებს: “ხომ კარგად არიან”?!
ყველაზე ჭკვიან საათს შვიდი 16 წმ-იანი ვიდეორგოლი ერგო. როდესაც საქმე Apple-ს ეხება, უკვე დიდი ეფექტის მოლოდინია და ვიდეოს ხანგრძლივობას ყურადღებას აღარც აქცევენ.
ყოველი ვიდეორგოლი Apple Watch-ის ერთი კონკრეტული ფუნქციის ილუსტრირებაა.
ფიზიკური აქტივობის მონიტორინგი
მათთვის, ვისაც შეჯიბრება უყვარს
დაკარგული iPhone-ის ძებნა Apple Watch-ის დახმარებით
სამაჯურის ფართო არჩევანი, რომელიც ნებისმიერ სტილს ერგება
გოლფის მოყვარულთათვის
ჭკვიანი სახლი HomeKit
Dark Sky-ს შეტყობინებების ტრანსლაცია
ეს ყველაფერი მხოლოდ ერთ პატარა საათს შეუძლია, რომელის კომპანია Apple-მა აწარმოა და მის განვითარებას აგრძელებს.
წყარო: marketer.ge