iOS 11-ში App Store-ს ახალი რეკლამები დაემატა, დასპონსორებული პროგრამები და აპლიკაციები, რომლებიც Apple-მა ისე შეალამაზა, რომ მარტივად თვალში მოსახვედრი არ არის. მაგრამ ის ფაქტი ვერ დაიმალება, რომ დაიწყო მომხმარებლების სარეკლამო პროპაგანდა.
დღესდღეობით მსგავსი რეკლამები ძირითადად ამერიკულ App Store-ში იქნება. როგორც კი თქვენ აპლიკაციის სახელის შეყვანას დაიწყებთ, საძიებო ველი ავტომატურად შემოგთავაზებთ თავის ვარიანტებს.
ის ფაქტი ეჭვგარეშეა, რომ პირველ რიგში იმ აპლიკაცებს შემოგთავაზებთ App Store, რომლებმაც Apple-ს ფული გადაუხადეს.
ახლი ტიპის რეკლამები ხელმისაწვდომია დეველოპერებისთვის ამერიკის შეერთებულ შტატებში. მისი გლობალური გაშვება შემდეგ წელს მოხდა.
წყარო: MacRumors