ყოველწლიურად, ხუთი კრიტერიუმის გათვალიწინებით ფორმირდება Best Global Brands — მსოფლიოს ყველაზე ძვირი ბრენდების სია. 2011 წლის რეიტინგი გუშინ გამოქვეყნდა და სულაც არ არის გასაკვირი ის ფაქტი, რომ Apple ამ ათეულშია.
Apple ამ სიაში პირველად მოხვდა, ერთბაშად 9 პუნქტით მატების შედეგად. ცხრა მეზობელი კომპანია უკვე რამდენიმე წელია ამ ათეულშია.
Apple-მა გამოდევნა ფინური Nokia, რომელიც ახლა მე-14 ადგილზე გახლავთ.
მაგრამ პირველი ათეული მხოლოდ პოზიციებში დარჩა ურყევი, ფულადი ექვივალენტი ხშირ შემთხვევაში იცვლებოდა წლის განმავლობაში. ყველაზე დიდი ზრდა აჩვენეს Apple-მა და Google-მა. ვაშლისტებს +58%, ხოლო გუგულის — +27%. დანარჩენებს შედარებით მორიდებული შედეგები აქვთ.
წყარო: bloomberg