Apple Watch-ის გაყიდვების შედეგი დიდი ხანია არ გამოქვეყნებულა. ერთდროულად შვიდი სარეკლამო რგოლის განთავსება ლოგიკურ შეკითხვას ბადებს: “ხომ კარგად არიან”?!
ყველაზე ჭკვიან საათს შვიდი 16 წმ-იანი ვიდეორგოლი ერგო. როდესაც საქმე Apple-ს ეხება, უკვე დიდი ეფექტის მოლოდინია და ვიდეოს ხანგრძლივობას ყურადღებას აღარც აქცევენ.
ყოველი ვიდეორგოლი Apple Watch-ის ერთი კონკრეტული ფუნქციის ილუსტრირებაა.
ფიზიკური აქტივობის მონიტორინგი
https://www.youtube.com/watch?v=S8hiiKduvKk
მათთვის, ვისაც შეჯიბრება უყვარს
https://www.youtube.com/watch?v=UXTlCWuc_fs
დაკარგული iPhone-ის ძებნა Apple Watch-ის დახმარებით
https://www.youtube.com/watch?v=NHegyP6tA60
სამაჯურის ფართო არჩევანი, რომელიც ნებისმიერ სტილს ერგება
https://www.youtube.com/watch?v=NwwjsChhtZM
გოლფის მოყვარულთათვის
https://www.youtube.com/watch?v=SCNB1z360A0
ჭკვიანი სახლი HomeKit
https://www.youtube.com/watch?v=4nixG-DBiT4
Dark Sky-ს შეტყობინებების ტრანსლაცია
https://www.youtube.com/watch?v=ZfoxzHu-OPQ
ეს ყველაფერი მხოლოდ ერთ პატარა საათს შეუძლია, რომელის კომპანია Apple-მა აწარმოა და მის განვითარებას აგრძელებს.
წყარო: marketer.ge
Discussion about this post