რატომ უწყობს ხელს Apple-ს ინოვაციების არარსებობა

რატომ უწყობს ხელს Apple-ს ინოვაციების არარსებობა

მიმდინარე სტატია მომზადებულია onoff.ge მხარდაჭერით. ყველაზე დიდი ტექნიკის ონლაინ კატალოგი საქართველოში. ვებ-გვერდის საშუალებით შეგიძლიათ შეარჩიოთ, შეადაროთ და შეიძინოთ ნებისმიერი ტექნიკა სახლიდან გაუსვლელად.

იმ წლების განმავლობაში, რაც ეფლის თემატიკით ვარ დაინტერესებულ/დაკავებული, ცალი ხელის თითებზე შემიძლია ჩამოვთვალო ის შემთხვევები, როდესაც კომპანიას რაღაცის გამო რეალურად აქებდნენ. სამაგიეროდ, უმთავრესად შექების ნაცვლად ისმის აგდებული ფარზა „ეფლი განწირულია“. და რაც უფრო ხშირად გაიმეორებს მთქმელი ამ ფრაზას, მით უფრო „პრადვინუტი“ ტიპი ჰგონია თავი. რასაკვირველია დავა იმის შესახებ, რომ ტიმ კუკის ხელმძღვანელობის პერიოდში კომპანია სრულიად სხვანაირი გახდა, უაზრობაა. ბოლო-ბოლო, მოქმედი გენ. დირექტორი განსხვავდება სტივ ჯობსისგან ისევე, როგორც iPhone განსხვავდება Mac Pro-საგან. მაგრამ განა ვისი საქმეა, თუკი Apple კვლავინდებულად იმას კაეთებს, რაც მომხმარებლებს მოსწონთ? თუნდაც მცირედი წყვეტებით.

ავსტრალიური კომპანია Telsyte-ის ანალიტიკოსების შეფასებით, დღეს iPhone სამართლიანად შეიძლება ჩაითვალოს ყველაზე იშვიათად განახლებულ მოდელად სმარტფონებს შორის. საშუალო მომხმარებელი iPhone-ს ახლით ცვლის დაახლოებით სამ წელიწადში ერთხელ. ეს არის რეკორდი იმ ინდუსტრიისთვის, რომელიც ვითარდება, ალბათ, უფრო სწრაფად, ვიდრე ყველა სხვა დანარჩენი. ამ ფაქტორზე ახალი თაობის მოწყობილობებზე მაღალი ფასებიც და წინა თაობის მოდელების გრძელვადიანი მხარდაჭერაც მოქმედებს. თუმცა, ეს ერთი შეხედვით სტაგნაცია სასარგებლოა Apple-ისთვის.

რა ვიყიდოთ iPhone-ის ნაცვლად

იმის გამო, რომ მომხმარებლებმა შეწყვიტეს ყოველწლიურად iPhone-ის ახალი მოდელის შეძენა, მათ დაიწყეს მეტი ფულის დაზოგვა, განმარტავენ Teslyte-ს ანალიტიკოსები. სწორედ ამიტომ მათ შეუძლიათ უფრო ხშირად შეიძინონ Apple-ის სხვა პროდუქტები. არ აქვს მნიშვნელობა რა იქნება ეს — AirPods, iPad, Apple Watch — თუკი ფული, რომელიც არ დაიხარჯა iPhone-ზე, მაინც მოდის კომპანიაში სხვა გზით. Apple რამდენიმე მოწყობილობის ფლობა ქმნის სიყვარულს, რომელიც, როგორც წესი, არ მთავრდება ერთი მოწყობილობის შეძენით.

Teslyte-ის თეორიის სიმართლის აღმოჩენა შესაძლებელია აღმოჩნდეს Apple-ის ფინანსურ ანგარიშგებში. თუ 2018 წლის მეორე კვარტალში iPhone-ის გაყიდვებმა კომპანიის მთლიანი მოგების 62% შეადგინა, 2019 წლის იმავე პერიოდისთვის ეს მაჩვენებელი 48% -მდე დაეცა. მაგრამ აი Mac-მა, სატარებელმა ელექტრონიკამ და სერვისებმა Apple-ს გაცილებით მეტი თანხა მოუტანა. სავარაუდოდ, ეს არის ის მომხმარებლები, რომლებმაც არ შეიძინეს ახალი iPhone, გადაწყვიტეს ინვესტიციის გაკეთება სხვა რამეში, რადგან შემთხვევითი ადამიანები Apple Watch, AirPods და კიდევ უფრო მეტიც, ასე რომ MacBook პრაქტიკულად არ ყიდულობენ.

წელს ეს თეორია მხოლოდ დადასტურდება. მიუხედავად სამმაგი კამერისა და პრეფიქსი Pro-სი, ისინი მაინც შორს არიან Apple-ის რეკორდული გაყიდვებისგან. არ არის 5G მხარდაჭერა, არ არის საპირისპირო დამუხტვის რეჟიმი და არ არის ეკრანის ქვეშ თითის ანაბეჭდის მხარდაჭერა, რომლებიც აზიის ქვეყნებში ასე ძლიერ უყვართ. აქედან გამომდინარე, ლოგიკური იქნება ვივარაუდოთ, რომ მომხმარებლები, რომლებმაც დაზოგეს თანხა ახალი iPhone-ის შესაძენად, ტექნოლოგიის მოლოდინში დახარჯავენ სხვა რამეზე.

ღირს კი ახალი iPhone-ის შეძენა

ჩემი მხრივ, შემიძლია ვთქვა, რომ Teslyte-ის ანალიტიკოსების მიერ წამოყენებული ვერსია მუშაობს. ჩემთან მიმართებაში ნამდვილად ასეა. მე ტეელფონს მანბამდე არ ვიცვლი, სანამ Apple არ შეწყვეტს მისთვის განახლების გამოშვებას. შარშან ახალი iPhone-ის ყიდვაზე უარი ვთქვი სწორედ ამ მიზეზით.

Leave a Comment

Related Posts