რატომ უნდა შეწყვიტოს Apple-მა iPhone-ის ყოველ წელს გამოშვება

Apple iPhone 11 64GB Green

მიმდინარე სტატია მომზადებულია onoff.ge მხარდაჭერით. ყველაზე დიდი ტექნიკის ონლაინ კატალოგი საქართველოში. ვებ-გვერდის საშუალებით შეგიძლიათ შეარჩიოთ, შეადაროთ და შეიძინოთ ნებისმიერი ტექნიკა სახლიდან გაუსვლელად.

რა თქმა უნდა, ხშირად გსმენიათ, რომ ყველაზე ძვირადღირებული iPhoneც კი გოგრად იქცევა, როდესაც ახალი მოდელი გამოვა. ეს სახუმარო და „დამაიმედებელი“ განცხადება დიდი ხანია რაც მანტრაა მათთვის, ვისაც iPhone არასოდეს ჰქონია და შთააგონებდნენ მათ, ვინც გაბედავდა აიფონის შეძენას. და ეს ნაწილობრივ მართალიც იყო. ნებისმიერ შემთხვევაში, ბევრს სჯეროდა ამ მანტრისა და გამოშვებისთანავე ჩქარობდა ახალი iPhone-ს შეძენას. მაგრამ ან ტექნოლოგია მაშინ ვითარდებოდა ასე სწრაფად, ან ბრენდის გავლენა ძალზე ძლიერი იყო, მაგრამ დაახლოებით ხუთი წლის წინ ჩვეულებრივი ამბავი იყო ყოველწლიურად ახალი მოდელის შეძენა. ახლა უკვე საქმეა.

ფლაგმანური სმარტფონების ყოველწლიური განახლების კონცეფცია უნდა დარჩეს წარსულში, და Apple პირველი უნდა მიხვდეს ამას. მას, როგორც არავისთვის ცხადია, რომ ახალი ტექნოლოგიების განვითარება იმდენად შენელდა, რომ ბევრისთვის ჩვეულებრივ. ამბავად იქცა არ შეიძინოს ახალი iPhone 3, ან თუნდაც 3.5 წლის განმავლობაში (სტატიის ავტორი საერთოდ 5 წელიწადში ერთხელ იცვლის სმარტფონს). რატომაც არა, თუ ძველი მოდელი ჯერ კიდევ ინარჩუნებს სამუშაო პარამეტრებს, და ფაქტობრივად, არაფრით ჩამორჩება მიმდინარე თაობის ფლაგმანებს.

კამერა — ინოვაციის არარსებობის მტკიცებულება

მტკიცებულება იმისა, რომ ტექნოლოგიის განვითარება შენელდა, თუ არ ვიტყვით, რომ შეჩერდა, არის კამერა. დღეს, ყველა მწარმოებელი, გამონაკლისის გარეშე, ცდილობს გააუმჯობესოს სმარტფონის ფოტო და ვიდეო შესაძლებლობები, გაზარდოს ლინზების რაოდენობა, მეგაპაიქსები და გადაღების რეჟიმები. ეს, რა თქმა უნდა, ცუდი არ არის. პირიქით, კარგიც კი. მაგრამ მე არ მტოვებს შეგრძნება იმისა, რომ კამერა ამ შემთხვევაში მხოლოდ კამუფლაჟია, რომელსაც საზოგადოების ყურადღება გადააქვს სიახლეების არარსებობიდან.

ისე მოხდა, რომ დღეს მთავარი სიახლეა პროგრამული უზრუნველყოფა და არა აპარატურული შემადგენელი. ერთ-ერთი პირველი, ვინც ეს დაადასტურა, იყო Google, რომელმაც აჩვენა, რომ ღამის გადაღების რეჟიმში, ბოკე ეფექტსა და ციფრული გამოსახულების სტაბილიზაციას შეუძლია იმუშაოს ექსკლუზიურად პროგრამული გადაწყვეტილებების საფუძველზე, აპარატურული კომპონენტების სპეციალური ნაკრების გარეშე. Apple-ს ასევე ესმის ეს, მაგრამ არ შეუძლია უარი თქვას იმ სიახლეებზე, რომელთა შეხებაც შესაძლებელია. ამ მიზეზით, კუპერტინოში წლიდან წლამდე ისინი ამატებენ iPhone-ს კამერის ახალ მოდულებს და, სხვათა შორის მიკროკოდში აინტეგრირებენ მართლაც ინოვაციურ მახასიათებლებს, როგორიცაა Deep Fusion, ან კადრის გამონათების ტექნოლოგია.

უნდა განახლდეს, თუ არა ჩემი iPhone ყოველწლიურად

ახალი სმარტფონების ყოველწლიურ გამოშვებაზე უარის თქმა სწორი ნაბიჯი იქნებოდა მომხმარებლებთან მიმართებაში. რა აზრი აქვს პრაქტიკულად იდენტური მოწყობილობების წარმოებას, რომლის ერთმანეთისაგან გარჩევა ძნელია სიჩქარის თვალსაზრისით და კიდევ უფრო ნაკლებად მათი გარეგნობის მიხედვით? ერთადერთი მიზეზი შემოსავლის მიღებაა. მაგრამ თუ დღეს ის ფული, რომელსაც Apple იღებს iPhone-ის გაყიდვიდან მაინც ჩანს საერთო ფონზე, რამდენიმე წელიწადში ყველაფერი მკვეთრად შეიცვლება. ტყუილად არ ხდება ისე, რომ კუპერტინო აფართოებს თავისი სერვისების ასორტიმენტს და ემზადება იმ მომენტისათვის, როდესაც უფრო მომგებიანი იქნება ხელმოწერის გაყიდვა, ვიდრე სმარტფონების შემუშავება და გაყიდვა.

არ არის გამორიცხული, რომ რაღაც მომენტში Apple გადაწყვეტს iPhone-ის სერვისად გადაქცევას. ბოლო-ბოლო, თუ დღეისათვის სიახლეების უმეტესობას აქვს პროგრამული ხასიათი, რატომ არ უნდა დავიწყოთ პროგრამული უზრუნველყოფის განახლებით ახალი ფუნქციების გაყიდვა, ხოლო ახალი მოდელების გამოშვება რამდენიმე წელიწადში ერთხელ მოხდეს? ამან შეიძლება გაამართლოს, იმის გათვალისწინებით, რომ Apple-ს წლები სჭირდება ახალი ტექნოლოგიების შესასწავლად, როგორიცაა 5G, მაგალითად. შესაძლოა, თავიდან ამ გადაწყვეტილება დიდი წინააღმდეგობა შეხვდეს. დროთა განმავლობაში, მომხმარებლები მიხვდებიან, რომ ახლა მათ ოფიციალურად შეუძლიათ, არ შეიძინონ ახალი სმარტფონი კომპანიის უახლეს მიღწევებზე წვდომის მიზნით, არამედ უბრალოდ გადაიხადონ გარკვეული თანხა საჭირო ინოვაციების მისაღებად. და ასეთ კონცეფციას აქვს ყველა შანსი, რომ გახდეს ფუნდამენტური მთლიანობაში.

Leave a Comment

Related Posts