OS X-ის გაყიდვების დაწყებისას აქცენტი გადატანილი იყო არა Windows-ის მომხმარებელტა გადაბირებაზე და არც Mac-კომპიუტერების გაყიდვების გაზრდაზე, არამედ Mac OS-ის მიმდინარე მომხმარებლებზე, რომლებიც უნდა დაერწმუნებინათ, გადასულიყვნენ ახალ სისტემაზე.
ეს კომპანიას კარაგდ გამოუვიდა. OS X-ის განახლებები საკმაოდ ხშირად გამოდიოდა და მომხმარებლები, რომლებიც გადავიდნენ მასზე, თავს საკმაოდ კომფორტულად გრძნობდნენ. რათქმაუნდა, არსებობდნენ სქელშუბლა მომხმარებლებიც, რომლებიც არაფირს დიდებით არ თმობდნენ ძველ სისტემას და Windows-ის მომხარებელთა გადმობირება უფრო ადვილი იყო, ვიდრე ამ უკანასკენელთა. დასასრულს, კლასიკური Mac OS-იდან OS X-ზე გადმოსვლას ხელს უშლიდა Apple-ის კომპიუტერების ბაზრის მცირე წილი.
თუმცა სტივ ჯობსმა თავისი გამონათქვამით ბაზრის მცირე წილზე, ფაქტიურად ამოაყირავა ფაქტი:
«The great thing is when you have 5% market share, all you have to do is convince another five out of the other 95% to switch and you have doubled your market share.»
ეს ძალიან კარგია, როდესაც თქვენ ბაზრის წლის მხოლოდ 5% გაქვთ! ერთადერთი რაც გჭირდებათ ამ დროს, დაარწმუნოთ 5% დარჩენილი 95%-იდან და თქვენ გაიორმაგებთ ბაზრის წილს!
10 წლის წინ, ამ დღეს, 2002 წლის 28 მაისს სტივ ჯობსმა გამოთქვა თავისი ოპტიმისტური აზრი ბაზრის წილების შესახებ BBC News-ისთვის მიცემულ ინტერვიუში.