Microsoft-მა შეიტანა საჩივარი გაერთიანებული სამეფოს კონკურენციისა და ბაზრის ორგანოში (CMA), სადაც განაცხადა, რომ Apple-ის მიერ იანვარში, მარტსა და აპრილში განხორციელებული ცვლილებები App Store-ში არ იყო საკმარისი იმისათვის, რომ კომპანიამ დაუშვას Xbox Cloud Gaming აპი iOS-ზე.
კერძოდ, App Store-ის წესები კვლავაც ბარიერს უქმნის თამაშს Xbox Cloud Gaming-ზე, რადგან მაიკროსოფტი ვერ ასრულებს მათ, როგორც ტექნიკურად, ასევე ეკონომიკურად.
მესამე მხარის თამაშები Xbox Cloud Gaming-ზე iOS-ზე უნდა გაიყიდოს აპს-შიდა შესყიდვის სახით. ეს ნიშნავს, რომ დეველოპერებს მოუწევთ კოდის გადაწერა და 30%-იანი საკომისიოს გადახდა.
30%-იანი საკომისიო შეუძლებელს ხდის Microsoft-ის ღრუბლოვანი სათამაშო სერვისების ეფექტურად მონეტიზაციას.
მაიკროსოფტი
Microsoft ასევე არ ეთანხმება წესს, რომელიც ხელს უშლის დეველოპერებს გარე რესურსებთან დაკავშირებაში გამოწერის შესაძენად.
თავად Apple არ ეთანხმება Microsoft-ის ბრალდებებს. მას სჯერა, რომ მისი წესები სწორია და მაგალითად Antstream მოიყვანა. ეს არის პირველი თამაშების სტრიმინგის სერვისი iOS-ზე და შეიცავს 1300-ზე მეტ Atari, Amiga და Nintendo თამაშს.