Apple-ი წელს განსაკუთრებით ცდილობს, რომ გაითვალისწინოს მომხმარებელთა ფართო სპექტრი. მათ წარმოადგინეს iPhone-ები სხვადასხვა დიაგონალებით და სხვადასხვა ფასებით.
კომპანიის CEO-მ — Nikkei-სთან ინტერვიუში განმარტა, თუ რატომ არის ყველაზე იაფიან და ყველაზე ძვირიან iPhone-ებს შორის განსხვავება.
“ჩვენ გვინდა რომ ყველას გთხოვოთ — აცხადებს ტიმ კუკი — ჩვენ გვესმის, რამდენად ფართო აუდიტორიას მოიცავენ ჩვენი მომხმარებლები და რამდენად დიდია მათი პრეფერენციები და ფინანსური შესაძლებლობები. ჩვენ შეგვეძლო შემოგვეთავაზებინა საუკეთესო გადაწყვეტილებები უმაღლეს ფასში და ისინი მზად იქნებოდნენ რომ გადაეხადათ ამისთვის. ეს ხალხის დიდი ჯგუფი საკმარისია იმისთვის, რომ მთელი ჩვენი ბიზნესი დაფუძნდეს.”