როგორც Facebook-ის მშობელმა Meta-მ ოთხშაბათს განაცხადა, Apple-ის შარშანდელი კონფიდენციალურობის პოლიტიკის ცვლილებები, კომპანიის სარეკლამო გაყიდვებს დაახლოებით 10 მილიარდი დოლარით შეამცირებს.
„ჩვენ გვჯერა რომ iOS-ს გავლენა 2022 წელს ჩვენს ბიზნესზე მთლიანობაში საპირისპირო იქნება“
თქვა Meta CFO-მ დეივ ვენერმა
Apple-ის App Tracking Transparency ფუნქცია, ამცირებს მიზნობრივ შესაძლებლობებს რეკლამის განმთავსებლისთვის.
„10 მილიარდი დოლარი საკმაოდ დიდი წინააღმდეგობაა ჩვენი ბიზნესისთვის“
დეივ ვენერი
Apple-მა ATT ფუნქცია პირველად iOS 14.5-ში დანერგა, რომელიც წინა წელს გამოვიდა. ის ასევე მოქმედებს iOS 15-ში, რომელიც Apple-ის თანახმად უკვე თანამედროვე iPhone-ების 72%-ზეა დაყენებული.