იცოდით რომ Apple-ი ფილმებსა თუ სერიალებში, თავისი პროდუქციის გამოსაჩენად ფულს არ იხდის — მეტიც, ხშირად სანაცვლოდ იღებს რაღაცებს ამის სანაცვლოდ.
1. Apple-ის ტექნოლოგია არ არის ცუდი ბიჭებისთვის
2020 წლის თებერვალში, Knives Out-ის რეჟისორმა რიან ჯონსონმა Vanity Fair-ს განუცხადა, რომ Apple-ი კრძალავს თავისი ტექნოლოგიის უარყოფით პერსონაჟებზე გამოყენებას.
გარდა ამისა, კომპანიას ჰყავს სპეციალური თანამშრომლები, რომლებიც პასუხისმგებელნი არიან კინოსტუდიებთან მუშაობასა და გადაღებებზე ზედამხედველობაზე. ამის შესახებ ფილ შირელმა Samsung-თან სასამართლო დავის დროს განაცხადა.
ჯერ კიდევ 2006 წელს Washington Post-ის ჟურნალისტებმა გაამახვილეს ყურადღება იმაზე რომ სერიალ 24-ში Mac-ს მხოლოდ დადებითი პერსონაჟები იყენებდნენ.
2. Apple-ი ფილმებში თავისი გაჯეტების გამოსაჩენად ფულს არ იხდის
არც ისე დაუჯერებელია თუ გეტყვით რომ Apple-ი კინოსტუდიებს რეკლამის სანაცვლოდ უფასოდ აწვდი მოწყობილობებს. ხშირად, ამის თაობაზე თავად კინოსტუდიები მიმართავენ ხოლმე Apple-ს.
2010 წელს, როდესაც iPad-ი წარადგინეს, Modern Family-ის შემქმნელები ცდილობდნენ მიეღოთ იგი გაყიდვების დაწყებამდე. გაყიდვების დაწყებამდე ორი დღით ადრე გამოვიდა ეპიზოდი, სადაც მთავარი გმირი დაბადების დღის საჩუქრად iPad-ს იღებს. სტივი ამას დათანხმდა.
სერიალის თანადამფუძნებელმა კრისტოფერ ლოიდმა, Hollywood Reporter-ს განუცხადა:
სინამდვილეში ეს არის ბოდვა. არ ყოფილა რეკლამები და შეკვეთები პროდუქციის განთავსებისთვის. ძალიან გვინდოდა ეპიზოდის გაკეთება იმის შესახებ, თუ როგორ ოცნებობს ფილ (სერიალის გმირი) iPad-ზე. მაშინ ეს მიზანშეწონილი ჩანდა, რადგან ტაბლეტის გაყიდვები ახალი დაწყებული იყო.
ჩვენ მივმართეთ Apple-ს თანამშრომლობის თხოვნით. კომპანია წავიდა დათმობაზე და მოგვცა iPad-ი, სანამ ის მაღაზიის თაროებზეც მოხვდებოდა. მაგრამ აქ არ ყოფილა ასეთი პირობა რომ ჩვენ რაღაც X თანხა უნდა მიგვეღო და პროდუქტი კარგად წარმოგვედგინა.
ასეთი სარეკლამო კონტრაქტები გვქონდა სხვა კომპანიებთან, მაგრამ არა Apple-თან. ასე გვინდოდა სიუჟეტი გაგვეკეთებინა. და iPad იყო ნამდვილად რევოლუციური პროდუქტი
კრისტოფერ ლოიდი