iPhone-ისა და iPad-ის მომხმარებლები პერიოდულად ასეთი პრობლემის წინაშე დგებიან.
პირველ რიგში გეტყვით რომ ასეთი შეტყობინება შესაძლოა იმ შემთხვევაში ნახოთ, თუ არაორიგინალი აქსესუარის გამოყენებას ცდილობთ. თუმცა, ასეთი რამ შეიძლება ბრენდირებული აქსესუარის გამოყენების დროსაც მოხდეს, მაგრამ არა პირველივე გამოყენების დროს, არამედ რამდენიმე თვის შემდეგ.
iOS-ს ვერსიებიდან გამომდინარე, შეტყობინების ტექსტი რამდენიმე სახის არსებობს, თუმცა შეცდომის არსი ერთია.
ყველაზე ხშირად ეს შეცდომები ჩნდება ამ მიზეზების გამო:
► დროებითი ხარვეზი iOS-ში.
► მოწყობილობა იყენებს iOS-ის ძველ ვერსიას, რომელიც არ არის თავსებადი ახალ აქსესუართან.
► კაბელის ან სხვა აქსესუარის შიდა დაზიანება, რომელიც ადრე მუშაობდა უპრობლემოდ.
► აქსესუარის შესამჩნევი გარეგანი დაზიანება.
► არაორიგინალი კაბელი, რომელსაც არ აქვს გავლილი MFI სერთიფიკატი.
► გასაწმენდია მოწყობილობის Lightning ან Type-C პორტი.
შეცდომის გამოსასწორებლად, გირჩევთ შეასრულოთ შემდეგი ნაბიჯები
1.გადატვირთეთ iPhone-ი;
2. ნაზად გაასუფთავეთ აქსესუარის პორტი ბამბის დახმარებით;
3. შეამოწმეთ აქსესუარი სხვა iPhone-ზე;
4. გამორთეთ iOS-ში ჩაშენებული უსაფრთხოების რეჟიმი:

iOS-ს შეუძლია დაბლოკოს აქსესუარზე წვდომა, ამ ქმედების შემდეგ თუ თქვენი აქსესუარი ორიგინალია, მაშინ მოწყობილობამ არ უნდა აღიქვას.
5. შეამოწმეთ iOS-ს განახლებები;
6. გამოიყენეთ სხვა ადაპტერი;
7. გადატვირთეთ მოწყობილობა: Settings > General > Reset > Reset all Settings (არაფერს წაგიშლით)
თუ არცერთმა რჩევა შედეგი არ გამოიღო, გამოცვალეთ აქსესუარი ან მიმართეთ სერვის ცენტრს.